x تبلیغات
آموزشی

چه زمانی باید ضد آفتاب بزنم؟

هر روز! بهترین روش این است که 30 دقیقه قبل از بیرون رفتن از آن استفاده کنید تا کرم ضد آفتاب به پوست شما بچسبد. هر دو ساعت قرار گرفتن در معرض و بلافاصله پس از شنا یا تعریق بیش از حد استفاده شود.
 
حتی زمانی که هوا ابری است، تا 80 درصد از اشعه UV خورشید به زمین می رسد. بدون محافظت در یک روز ابری می تواند منجر به آسیب پوست شود.
 
کجا باید ضد آفتاب بزنم؟
کارشناسان توصیه می کنند قبل از لباس پوشیدن روزانه، کرم ضد آفتاب را به تمام بدن خود بمالید. به این ترتیب اگر لباس‌تان جابجا شود یا لایه‌ها را بردارید، از پوست شما محافظت می‌شود. حداقل، باید در هر قسمتی از بدن که در معرض نور خورشید است، از ضدآفتاب استفاده کنید، از جمله نقاطی که به راحتی از دست می‌روند: بالای گوش‌ها، پشت گردن، پوست سرتان (در خط قسمت) ، بالای پاها و پشت زانوها.
 
چه مقدار ضد آفتاب استفاده کنم؟
برای اینکه از کرم ضدآفتاب خود محافظت وسیع الطیف کاملی داشته باشید، یک اونس (حدود یک لیوان پر) را به کل بدن خود بمالید. اکثر مردم کمتر از نیمی از این مقدار را اعمال می کنند که به معنای کاهش محافظت است. بیشتر بدانید.
 
با استفاده مجدد، یک خانواده چهار نفره باید از یک بطری کرم ضد آفتاب برای هر نفر در طول یک روز طولانی در فضای باز استفاده کنند.
 
چرا باید از ضد آفتاب استفاده کنم؟
کرم ضد آفتاب قرار گرفتن در معرض کلی اشعه ماوراء بنفش را کاهش می دهد و خطر ابتلا به سرطان پوست و آسیب ناشی از نور خورشید را کاهش می دهد.
 
موارد دیگری که باید در نظر بگیرید
عوامل خطر سرطان پوست شما: نوع پوست و سابقه خانوادگی شما سطح محافظت مورد نیاز برای شما را تعیین می کند.
حساسیت به نور: صرف نظر از نوع پوست شما، برخی داروها و اختلالات پوست شما را به شدت به نور خورشید حساس می کند و نیازهای محافظتی شما را افزایش می دهد.
شرایط پوستی: می توانید از بین ضدآفتاب های مخصوص پوست های خشک، پوست های چرب، پوست های مستعد آکنه و پوست های حساس انتخاب کنید.
زندگی ایمن در برابر آفتاب داشته باشید
به خاطر داشته باشید که اگرچه بسیار مهم است، اما ضد آفتاب به تنهایی کافی نیست. تا جایی که ممکن است به دنبال سایه باشید، برای یک استراتژی کامل ایمنی در برابر نور خورشید، لباس‌های ایمن، کلاه لبه‌دار و عینک آفتابی ضد اشعه ماوراء بنفش بپوشید.
 
برای کمک به انتخاب محصولات ایمن در برابر آفتاب، به دنبال مهر توصیه بنیاد سرطان پوست باشید و محصولات ضد آفتاب توصیه شده ما را مرور کنید.
 
برای نکات پیشگیری بیشتر، به راهنمای روزانه محافظت از آفتاب خود مراجعه کنید.
کرم ضد آفتاب-----ok کرم ضد افتاب---ok بهترین کرم ضد افتاب---ok بهترین ضد افتاب------ok کرم ضد آفتاب لانسون-----ok کرم ضد آفتاب سان سیف کرم ضد آفتاب خارجی کرم ضد آفتاب به انگلیسی کرم ضد آفتاب LABIOTTE کرم ضد آفتاب با پوشانندگی بالا کرم ضد آفتاب jorjie کرم ضد آفتاب لافارر کرم ضد آفتاب لانسون فاقد چربی کرم ضد آفتاب لانسون شماره ۲ کرم ضد آفتاب لانسون شماره 1 کرم ضد آفتاب لانسون خوبه کرم ضد آفتاب لانسون برای پوست خشک کرم ضد آفتاب لانسون شماره ۳ کرم ضد آفتاب لانسون بژ روشن قیمت کرم ضد آفتاب لانسون فاقد چربی نی نی سایت کرم ضد آفتاب سان سیف خوبه کرم ضد آفتاب سان سیف بژ روشن کرم ضد آفتاب سان سیف برای پوست خشک کرم ضد آفتاب سان سیف مردانه مواد تشکیل دهنده کرم ضد آفتاب سان سیف کرم ضد آفتاب سان سیف ضد چروک قیمت ضد آفتاب سان سیف فاقد چربی کرم ضد آفتاب سان سیف نی نی سایت بهترین مارک کرم ضد آفتاب برای پوست خشک کرم ضد آفتاب با پوشانندگی بالا بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست چرب بهترین کرم ضد آفتاب و ضد چروک کرم ضد آفتاب LABIOTTE کرم ضد آفتاب خارجی کرم ضد آفتاب بیزانس کرم ضد آفتاب سان سیف کرم ضد آفتاب jorjie بهترین مارک کرم ضد آفتاب برای پوست خشک کرم ضد آفتاب بیودرما کرم ضد آفتاب با پوشانندگی بالا نی نی سایت بهترین کرم ضد آفتاب و ضد چروک بهترین مارک ضد آفتاب برای پوست حساس کرم ضد آفتاب سان سنس بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست مختلط ضد افتاب ایرانی چه مارکی خوبه بهترین کرم ضد آفتاب خارجی بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار کرم ضد آفتاب با پوشانندگی بالا کرم ضد آفتاب ژرژیه کرم ضد آفتاب ژرژیه دیجی کالا کرم ضد آفتاب ژرژیه نی نی سایت انواع کرم ضد آفتاب الارو کرم ضد آفتاب ببک Jorjie کرم بهترین کرم ضد آفتاب بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست خشک کرم ضد آفتاب با پوشانندگی بالا بهترین کرم ضد آفتاب و ضد چروک خارجی بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست چرب بهترین کرم ضد آفتاب ایرانی بهترین کرم ضد آفتاب نی نی سایت بهترین ضد آفتاب برای پوست چرب با منافذ باز بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست مختلط بی بی کرم ساین اسکین خوبه بی بی کرم ساین اسکین نی نی سایت بی بی کرم ساین اسکین دیجی کالا قیمت بی بی کرم دیجی کالا کرم ضد لک ساین بیوتی محصولات ساین اسکین بی بی کرم ps قیمت بی بی کرم ps دیجی کالا بی بی کرم ساین اسکین کرم ضد آفتاب الارو کرم ضد آفتاب سینره ضد افتاب ایرانی چه مارکی خوبه بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست مختلط کرم ضد آفتاب زدن به انگلیسی کرم آبرسان به انگلیسی انگلیسی کرم ضد آفتاب کرم ضد آفتاب sunscreen کرم ضد آفتاب لدورا معنی sunscreen به فارسی خمیر دندان به انگلیسی جمله با sunscreen

کاندوم زنانه چیست و چگونه استفاده می شود؟

اثربخشی
نحوه استفاده
مزایای
معایب احتمالی
نکاتی برای استفاده
کجا می توانم آنها را پیدا کنم؟
کاندوم زنانه یا فمیدوم که با نام تجاری FC2 نیز شناخته می شود، کیسه ای انعطاف پذیر است که قبل از رابطه جنسی در واژن یا مقعد قرار می گیرد. آنها می توانند از بارداری و بیماری های مقاربتی جلوگیری کنند.
 
در حین مقاربت، غلاف نازک با پوشش سیلیکونی، پلی اورتان یا نیتریل، منی انزالی را جمع آوری می کند.
 
ظاهر کاندوم زنانه با کاندوم مردانه متفاوت است. کاندوم های زنانه کیسه هایی با یک حلقه نرم و انعطاف پذیر در هر انتها هستند.
 
اگر به درستی استفاده شود، 95 درصد در پیشگیری از بارداری موثر است، در مقایسه با کاندوم های مردانه که 98 درصد مؤثر هستند.
 
حقایق سریع در مورد کاندوم زنانه:
استفاده صحیح از کاندوم زنانه 95 درصد موثر است.
کاندوم های زنانه معمولا حاوی لاتکس نیستند.
آنها از ناحیه وسیع تری از بدن نسبت به کاندوم های مردانه محافظت می کنند.
کاندوم های زنانه را معمولا می توان بدون نسخه از داروخانه ها خریداری کرد.
مراجعه به مطب با ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی معمولاً ضروری نیست.
از روان کننده های روغنی با کاندوم زنانه استفاده نکنید.
آیا این مفید بود؟
 
اثربخشی: آیا کار می کند؟
برای اینکه کاندوم زنانه در پیشگیری از بارداری موثر باشد، باید به درستی از آن استفاده کرد.کاندوم زنانه دیجی کالا

 
کاندوم زنانه در صورت استفاده صحیح 95 درصد در پیشگیری از بارداری موثر است و میزان شکست آن 5 درصد است.
 
با این حال، آمار نشان می دهد که به دلیل استفاده نادرست، آنها 79 درصد موثر هستند. هر سال از هر 100 زن که از کاندوم زنانه استفاده می کنند، 21 زن باردار می شوند.
 
در مقایسه، کاندوم های مردانه 85 درصد موثر هستند.
 
هنگام استفاده از هر نوع کاندوم رعایت دستورالعمل ها بسیار مهم است.
خرید کاندوم زنانه کاندوم زنانه خرید کاندوم زنانه قیمت قیمت کاندوم زنانه فروش کاندوم زنانه فروش قیمت کاندوم زنانه عکس کاندوم زنانه قیمت کاندوم زنانه کاندوم زنانه دیجی کالا کاندم زنانه 2 کاندوم بانوان کاندومزنانه

سازگار با آلرژی

 برای یک جریان سنگین مفید است

فنجان ها گزینه ای ایده آل برای کسانی است که قاعدگی شدید دارند. من اغلب این نگرانی را می شنوم که یک فنجان نمی تواند شامل یک دوره سنگین باشد، اما اینطور نیست. فنجان های قاعدگی، به طور متوسط، می توانند 5 برابر یا بیشتر از یک پد یا تامپون مایعات را در خود نگه دارند و به ایجاد زمان طولانی تری حتی برای سنگین ترین دوره ها کمک می کنند. به دلیل ظرفیت زیاد آنها می توانند به گرفتن لخته نیز کمک کنند. همچنین فنجان های قاعدگی با ظرفیت های بسیار بالا برای کسانی که این را تجربه می کنند وجود دارد - نمودار مقایسه فنجان قاعدگی ما بر اساس ظرفیت قابل مرتب سازی است، بنابراین لطفاً اگر این چیزی است که شما به آن نیاز دارید اشاره کنید.
 
فنجان های قاعدگی یک گزینه عالی برای کسانی است که آلرژی یا حساسیت دارند زیرا از مواد ضد حساسیت (مانند سیلیکون و TPE) ساخته شده اند که معمولاً واکنش های آلرژیک ایجاد نمی کنند. اکثر مردم در این زمینه تجربه بسیار بهتری نسبت به تامپون و پد دارند.
 
اگر زمانی متوجه تحریک شدید، به این نگاه می‌کنم که فنجان خود را با چه چیزی می‌شویید، زیرا محتمل‌ترین مقصر همین است.
 
استفاده از فنجان قاعدگی برای اولین بار
فنجان های قاعدگی در ابتدا می توانند ترسناک به نظر برسند، اما معمولاً وقتی از چیزی که ما عاشقانه منحنی یادگیری می نامیم عبور کنید، استفاده از آنها بسیار آسان است.
 
تناسب مناسب را پیدا کنید
کاپ‌های قاعدگی در اندازه‌های متفاوتی هستند، بنابراین مطمئن شوید که مناسب بدن خود را پیدا کنید. ما توصیه می‌کنیم برای شروع مسابقه The Cup را انجام دهید، اما چند موردی که برای اکثر افراد خوب کار می‌کنند عبارتند از Saalt Cup، Lena Cup یا Kind Cup. این طراحی شده است تا به شما کمک کند تا بر اساس سؤالاتی در مورد بدن، سبک زندگی و قاعدگی خود، یک فنجان مناسب برای رفع نیازهای خود پیدا کنید. اگر در مورد اطلاعات مربوط به دهانه رحم، IUD (دستگاه های داخل رحمی) یا عضلات کف لگن به کمک بیشتری نیاز دارید، می توانید آن را با پزشک متخصص زنان نیز در میان بگذارید.
 
با قرار دادن و برداشتن راحت باشید
هنگامی که تناسب مناسب را پیدا کردید، وقت آن است که یاد بگیرید چگونه فنجان را داخل و خارج کنید. قبل از استفاده از آن در طول قاعدگی وقت بگذارید و چند بار تمرین کنید. کمی روان کننده مبتنی بر آب می تواند کمک بزرگی باشد - من قبل از امتحان اولین فنجان از این نکته استفاده کردم و همه تفاوت را ایجاد کرد. استرس کمتری داشتم چون می‌دانستم خرابکاری نمی‌کنم، و اینکه مجبور نبودم با گرفتگی عضلات مبارزه کنم نیز مفید بود.انواع کاپ قاعدگی

 
 
مطمئن شوید که مهر و موم شده است
اطمینان از آب بندی مناسب فنجان برای تجربه ای بدون نشتی و بدون استرس ضروری است. هنگامی که فنجان وارد شد، انگشت اشاره خود را وارد کنید تا اطراف لبه فنجان احساس شود - اگر فرورفتگی احساس کردید، می خواهید فنجان را تنظیم کنید.
 
یکی از این نکات را برای باز کردن فنجان خود امتحان کنید:
 
پایه فنجان را نیشگون بگیرید و آن را کامل بچرخانید و تکان دهید.
پایه را نیشگون بگیرید، لیوان را کمی به سمت پایین بکشید و سپس در صورت نیاز آن را به سمت بالا تکان دهید.
با استفاده از انگشتان خود، به آرامی از فنجان به دیواره واژن فشار دهید تا فضای کمی ایجاد شود تا فضای بیشتری باز شود. بهتر است، در حین انجام این کار، کمی فنجان را بچرخانید.
خالی و تمیز طبق دستور
پوشیدن فنجان با جریان سبک بی خطر است، اما صرف نظر از سنگینی یا سبکی پریود، حتماً حداقل هر 12 ساعت یک بار فنجان قاعدگی خود را بردارید، خالی کنید و تمیز کنید. پس از شستن، می توانید آن را مجدداً قرار دهید و تا 12 ساعت دیگر بپوشید. مانند تمام انواع مراقبت های داخلی دوره، بهداشت مناسب برای جلوگیری از هر نوع عفونت، از جمله TSS مهم است (اگرچه بسیار نادر است).
 
سایر منابع مفید
فنجان ها برای کسانی که به دنبال یک محصول راحت تر و سازگار با محیط زیست برای قاعدگی هستند گزینه بسیار خوبی است. با کمی تمرین و تناسب مناسب، استفاده از فنجان های قاعدگی آسان است و آرامش خاطر را در طول چرخه قاعدگی شما فراهم می کند.
 
راهنمای مبتدیان برای جام های دوره
نگاهی "درون" به فنجان ها
مسابقه جام
چگونه دهانه رحم خود را پیدا کنید و موقعیت آن را برای یک جام قاعدگی بررسی کنید
چین های جام قاعدگی (چگونه!)
اگر می خواهید برای اولین بار یک فنجان را امتحان کنید، این چند منبع برای شروع کار شما هستند!
کاپ قاعدگی کاپ قاعدگی چیست فنجان قاعدگی قیمت کاپ قاعدگی كاپ قاعدگي کاپ قاعدگی برای دوشیزگان نحوه استفاده از کاپ قاعدگی خرید کاپ قاعدگی قیمت کاپ قاعدگی در داروخانه ها طرز استفاده از کاپ قاعدگی کاپ پریودی فنجان قاعدگی چیست کاپ پریودی چیست کاپ قاعدگی چیه بهترین مارک کاپ قاعدگی طرز استفاده کاپ قاعدگی روش استفاده از کاپ قاعدگی لونت کاپ چیست طریقه استفاده از کاپ قاعدگی استفاده از کاپ قاعدگی قیمت فنجان قاعدگی نحوه استفاده کاپ قاعدگی سایز کاپ قاعدگی كاپ قاعدگي چيست عوارض کاپ قاعدگی کاپ بهداشتی کاپ پریود طریقه استفاده کاپ قاعدگی کاپ قاعدگی نحوه استفاده کاپ قاعدگی را از کجا بخریم کاپ های قاعدگی کاپهای قاعدگی روش استفاده کاپ قاعدگی معایب کاپ قاعدگی آموزش استفاده از کاپ قاعدگی مراکز فروش کاپ قاعدگی کاپ قاعدگی خرید فروش کاپ قاعدگی کاپ قاعدگی را از کجا تهیه کنیم کاپ قاعده گی طریقه گذاشتن کاپ قاعدگی انتخاب سایز کاپ قاعدگی چگونگی استفاده از کاپ قاعدگی انواع کاپ قاعدگی فنجان پریود خريد كاپ قاعدگي طرز استفاده از فنجان قاعدگی كاپ قاعدگي خريد کاپ قاعدگی یا تامپون قيمت كاپ قاعدگي خرید فنجان قاعدگی مضرات استفاده از کاپ قاعدگی کاپ قاعدگی برای دختران معایب استفاده از کاپ قاعدگی طرز استفاده از كاپ قاعدگي خرید اینترنتی فنجان قاعدگی فیلم گذاشتن کاپ قاعدگی
صفحه قبل 1 2 صفحه بعد