برای یک جریان سنگین مفید است

فنجان ها گزینه ای ایده آل برای کسانی است که قاعدگی شدید دارند. من اغلب این نگرانی را می شنوم که یک فنجان نمی تواند شامل یک دوره سنگین باشد، اما اینطور نیست. فنجان های قاعدگی، به طور متوسط، می توانند 5 برابر یا بیشتر از یک پد یا تامپون مایعات را در خود نگه دارند و به ایجاد زمان طولانی تری حتی برای سنگین ترین دوره ها کمک می کنند. به دلیل ظرفیت زیاد آنها می توانند به گرفتن لخته نیز کمک کنند. همچنین فنجان های قاعدگی با ظرفیت های بسیار بالا برای کسانی که این را تجربه می کنند وجود دارد - نمودار مقایسه فنجان قاعدگی ما بر اساس ظرفیت قابل مرتب سازی است، بنابراین لطفاً اگر این چیزی است که شما به آن نیاز دارید اشاره کنید.
 
فنجان های قاعدگی یک گزینه عالی برای کسانی است که آلرژی یا حساسیت دارند زیرا از مواد ضد حساسیت (مانند سیلیکون و TPE) ساخته شده اند که معمولاً واکنش های آلرژیک ایجاد نمی کنند. اکثر مردم در این زمینه تجربه بسیار بهتری نسبت به تامپون و پد دارند.
 
اگر زمانی متوجه تحریک شدید، به این نگاه می‌کنم که فنجان خود را با چه چیزی می‌شویید، زیرا محتمل‌ترین مقصر همین است.
 
استفاده از فنجان قاعدگی برای اولین بار
فنجان های قاعدگی در ابتدا می توانند ترسناک به نظر برسند، اما معمولاً وقتی از چیزی که ما عاشقانه منحنی یادگیری می نامیم عبور کنید، استفاده از آنها بسیار آسان است.
 
تناسب مناسب را پیدا کنید
کاپ‌های قاعدگی در اندازه‌های متفاوتی هستند، بنابراین مطمئن شوید که مناسب بدن خود را پیدا کنید. ما توصیه می‌کنیم برای شروع مسابقه The Cup را انجام دهید، اما چند موردی که برای اکثر افراد خوب کار می‌کنند عبارتند از Saalt Cup، Lena Cup یا Kind Cup. این طراحی شده است تا به شما کمک کند تا بر اساس سؤالاتی در مورد بدن، سبک زندگی و قاعدگی خود، یک فنجان مناسب برای رفع نیازهای خود پیدا کنید. اگر در مورد اطلاعات مربوط به دهانه رحم، IUD (دستگاه های داخل رحمی) یا عضلات کف لگن به کمک بیشتری نیاز دارید، می توانید آن را با پزشک متخصص زنان نیز در میان بگذارید.
 
با قرار دادن و برداشتن راحت باشید
هنگامی که تناسب مناسب را پیدا کردید، وقت آن است که یاد بگیرید چگونه فنجان را داخل و خارج کنید. قبل از استفاده از آن در طول قاعدگی وقت بگذارید و چند بار تمرین کنید. کمی روان کننده مبتنی بر آب می تواند کمک بزرگی باشد - من قبل از امتحان اولین فنجان از این نکته استفاده کردم و همه تفاوت را ایجاد کرد. استرس کمتری داشتم چون می‌دانستم خرابکاری نمی‌کنم، و اینکه مجبور نبودم با گرفتگی عضلات مبارزه کنم نیز مفید بود.انواع کاپ قاعدگی

 
 
مطمئن شوید که مهر و موم شده است
اطمینان از آب بندی مناسب فنجان برای تجربه ای بدون نشتی و بدون استرس ضروری است. هنگامی که فنجان وارد شد، انگشت اشاره خود را وارد کنید تا اطراف لبه فنجان احساس شود - اگر فرورفتگی احساس کردید، می خواهید فنجان را تنظیم کنید.
 
یکی از این نکات را برای باز کردن فنجان خود امتحان کنید:
 
پایه فنجان را نیشگون بگیرید و آن را کامل بچرخانید و تکان دهید.
پایه را نیشگون بگیرید، لیوان را کمی به سمت پایین بکشید و سپس در صورت نیاز آن را به سمت بالا تکان دهید.
با استفاده از انگشتان خود، به آرامی از فنجان به دیواره واژن فشار دهید تا فضای کمی ایجاد شود تا فضای بیشتری باز شود. بهتر است، در حین انجام این کار، کمی فنجان را بچرخانید.
خالی و تمیز طبق دستور
پوشیدن فنجان با جریان سبک بی خطر است، اما صرف نظر از سنگینی یا سبکی پریود، حتماً حداقل هر 12 ساعت یک بار فنجان قاعدگی خود را بردارید، خالی کنید و تمیز کنید. پس از شستن، می توانید آن را مجدداً قرار دهید و تا 12 ساعت دیگر بپوشید. مانند تمام انواع مراقبت های داخلی دوره، بهداشت مناسب برای جلوگیری از هر نوع عفونت، از جمله TSS مهم است (اگرچه بسیار نادر است).
 
سایر منابع مفید
فنجان ها برای کسانی که به دنبال یک محصول راحت تر و سازگار با محیط زیست برای قاعدگی هستند گزینه بسیار خوبی است. با کمی تمرین و تناسب مناسب، استفاده از فنجان های قاعدگی آسان است و آرامش خاطر را در طول چرخه قاعدگی شما فراهم می کند.
 
راهنمای مبتدیان برای جام های دوره
نگاهی "درون" به فنجان ها
مسابقه جام
چگونه دهانه رحم خود را پیدا کنید و موقعیت آن را برای یک جام قاعدگی بررسی کنید
چین های جام قاعدگی (چگونه!)
اگر می خواهید برای اولین بار یک فنجان را امتحان کنید، این چند منبع برای شروع کار شما هستند!
کاپ قاعدگی کاپ قاعدگی چیست فنجان قاعدگی قیمت کاپ قاعدگی كاپ قاعدگي کاپ قاعدگی برای دوشیزگان نحوه استفاده از کاپ قاعدگی خرید کاپ قاعدگی قیمت کاپ قاعدگی در داروخانه ها طرز استفاده از کاپ قاعدگی کاپ پریودی فنجان قاعدگی چیست کاپ پریودی چیست کاپ قاعدگی چیه بهترین مارک کاپ قاعدگی طرز استفاده کاپ قاعدگی روش استفاده از کاپ قاعدگی لونت کاپ چیست طریقه استفاده از کاپ قاعدگی استفاده از کاپ قاعدگی قیمت فنجان قاعدگی نحوه استفاده کاپ قاعدگی سایز کاپ قاعدگی كاپ قاعدگي چيست عوارض کاپ قاعدگی کاپ بهداشتی کاپ پریود طریقه استفاده کاپ قاعدگی کاپ قاعدگی نحوه استفاده کاپ قاعدگی را از کجا بخریم کاپ های قاعدگی کاپهای قاعدگی روش استفاده کاپ قاعدگی معایب کاپ قاعدگی آموزش استفاده از کاپ قاعدگی مراکز فروش کاپ قاعدگی کاپ قاعدگی خرید فروش کاپ قاعدگی کاپ قاعدگی را از کجا تهیه کنیم کاپ قاعده گی طریقه گذاشتن کاپ قاعدگی انتخاب سایز کاپ قاعدگی چگونگی استفاده از کاپ قاعدگی انواع کاپ قاعدگی فنجان پریود خريد كاپ قاعدگي طرز استفاده از فنجان قاعدگی كاپ قاعدگي خريد کاپ قاعدگی یا تامپون قيمت كاپ قاعدگي خرید فنجان قاعدگی مضرات استفاده از کاپ قاعدگی کاپ قاعدگی برای دختران معایب استفاده از کاپ قاعدگی طرز استفاده از كاپ قاعدگي خرید اینترنتی فنجان قاعدگی فیلم گذاشتن کاپ قاعدگی