چگونه می توانم از هر گونه عارضه در هنگام استفاده از آن جلوگیری کنم؟

برای جلوگیری از هرگونه عارضه در هنگام استفاده از این کاندوم ها می توانید چند نکته را در نظر داشته باشید. آن ها هستند:
 
از روان کننده استفاده کنید: روان کننده ها می توانند به کاهش اصطکاک در حین مقاربت کمک کنند و از پاره شدن کاندوم جلوگیری کنند.
از ابتدا تا انتها از کاندوم استفاده کنید: اطمینان حاصل کنید که از کاندوم در تمام طول دوره استفاده کنید و آن را در فاصله بین دو مرحله خارج نکنید.
تاریخ انقضا را بررسی کنید: همیشه تاریخ انقضا روی بسته بندی را بررسی کنید تا از هرگونه عفونت ناشی از کاندوم های تاریخ مصرف گذشته جلوگیری کنید.کاندم زنانه 2
نتیجه
کاندوم زنانه یک نوع موثر، راحت و مقرون به صرفه پیشگیری از بارداری است. طیف گسترده ای از مزایای را ارائه می دهد و به ندرت باعث ایجاد عوارض می شود. دستورالعمل های چاپ شده روی بسته بندی را به دقت دنبال کنید و تا پایان رابطه جنسی از خارج کردن آن خودداری کنید.
 
سوالات متداول (سؤالات متداول)
آیا من و همسرم می‌توانیم در حین رابطه جنسی از کاندوم استفاده کنیم؟
خیر. توصیه می شود که هر دوی شما در حین رابطه جنسی از کاندوم استفاده نکنید. باعث افزایش اصطکاک و شکستن هر دو کاندوم می شود.
 
آیا لازم است از هر نوع دیگر از روش های پیشگیری از بارداری با کاندوم زنانه استفاده کنم؟
خیر، استفاده از داروهای خوراکی یا سایر اشکال ضد بارداری در هنگام استفاده از کاندوم زنانه ضروری نیست. اگر می ترسید که کاندوم در این بین پاره شود، می توانید برای روش های بهتر پیشگیری از بارداری با متخصص زنان خود مشورت کنید.
 
آیا می توانم بیش از یک بار از کاندوم زنانه استفاده کنم؟
خیر. از کاندوم زنانه بیش از یک بار استفاده نکنید. استفاده بیش از یک بار از یک کاندوم می تواند منجر به عفونت و همچنین حاملگی ناخواسته یا بیماری های مقاربتی شود.
 
آیا استفاده از کاندوم زنانه سخت تر از کاندوم مردانه است؟
استفاده از کاندوم زنانه ممکن است در ابتدا کمی پیچیده تر باشد، اما با تمرین، آسان تر می شود و هیچ ناراحتی احساس نمی کنید.
 
آیا می توانم در دوران بارداری از کاندوم زنانه استفاده کنم؟
آره. استفاده از کاندوم زنانه در دوران بارداری کاملا بی خطر است.
خرید کاندوم زنانه کاندوم زنانه خرید کاندوم زنانه قیمت قیمت کاندوم زنانه فروش کاندوم زنانه فروش قیمت کاندوم زنانه عکس کاندوم زنانه قیمت کاندوم زنانه کاندوم زنانه دیجی کالا کاندم زنانه 2 کاندوم بانوان کاندومزنانه