کاندوم داخلی یک کیسه نرم ساخته شده از نیتریل (لاستیک مصنوعی) است که دو حلقه انعطاف پذیر در هر انتها دارد. قبل از رابطه جنسی در واژن یا مقعد قرار داده می شود.
 
کاندوم زنانه Fpv
عکس کاندوم داخلی
کاندوم داخلی چقدر موثر است؟
کاندوم های داخلی در صورت استفاده صحیح در هر بار رابطه جنسی 95 درصد در پیشگیری از بارداری موثر هستند. استفاده نادرست، لغزش یا شکستگی می تواند به این معنی باشد که کاندوم داخلی ممکن است تنها 79٪ در جلوگیری از بارداری موثر باشد.کاندومزنانه
 
کاندوم داخلی چگونه کار می کند؟
کاندوم داخلی با ایجاد مانعی بین واژن یا مقعد قبل از ورود آلت تناسلی یا اسباب بازی جنسی، از بارداری و عفونت های مقاربتی (STIs) محافظت می کند. کاندوم داخلی انزال (cum) از آلت تناسلی را که وارد واژن می شود متوقف می کند که از بارداری جلوگیری می کند. کاندوم داخلی از تبادل مایعات و تماس مستقیم دستگاه تناسلی یا اسباب بازی های جنسی بین همسران جلوگیری می کند که از بیماری های مقاربتی جلوگیری می کند. هر بار که رابطه جنسی دارید از یک کاندوم داخلی جدید استفاده کنید. در صورت تغییر از یک نوع رابطه جنسی به نوع دیگر (از مقعدی به واژینال یا بالعکس) از کاندوم جدید استفاده کنید.
 
چگونه از کاندوم داخلی استفاده کنیم؟
قبل از استفاده تاریخ انقضا را بررسی کنید. حلقه انعطاف پذیر را در انتهای بسته کاندوم داخلی فشار دهید و حلقه و کاندوم داخلی را داخل واژن یا مقعد قرار دهید. حلقه انعطاف پذیر در دهانه کاندوم داخلی در خارج از واژن یا مقعد باقی می ماند و در بخشی از پوست تناسلی پخش می شود. روی هر بسته دستورالعمل وجود دارد.
 
 
تصویری از کاندوم داخلی که در داخل واژن قرار داده شده است
آلت تناسلی یا اسباب بازی جنسی را داخل کاندوم داخلی هدایت کنید تا زیر کاندوم داخلی لیز نخورد. اگر آلت تناسلی زیر کاندوم داخلی بلغزد، هیچ محافظتی در برابر بارداری یا عفونت های مقاربتی (STIs) وجود ندارد. اگر وقتی آلت تناسلی یا اسباب‌بازی جنسی داخل آن قرار می‌گیرد، کاندوم داخلی لیز خورد یا به صورت دسته‌ها جمع شد، از روان کننده بیشتری استفاده کنید.
 
هر کاندوم داخلی را فقط می توان یک بار استفاده کرد و سپس در سطل زباله (نه توالت) انداخت. برای جلوگیری از بارداری و عفونت های مقعدی، کاندوم داخلی باید قبل از تماس آلت تناسلی یا اسباب بازی جنسی با واژن یا مقعد وارد شود.
 
کاندوم های داخلی را می توان با روان کننده های پایه آب، روغنی یا سیلیکونی (لوبر) استفاده کرد. لوب یک ماده ژله یا مایع است که می تواند به کاهش اصطکاک در حین رابطه جنسی کمک کند و از شکستن کاندوم جلوگیری می کند. همچنین می تواند رابطه جنسی را برای همه شرکا راحت تر و لذت بخش تر کند.
 
به خاطر داشته باشید که روان کننده مبتنی بر سیلیکون که همراه با اسباب بازی های جنسی سیلیکونی استفاده می شود ممکن است به اسباب بازی آسیب برساند و خطر انتقال بیماری های مقاربتی را افزایش دهد. قبل از استفاده، برچسب محصول روغن را بررسی کنید.
 
کاندوم داخلی را از کجا تهیه کنم؟
تهیه کاندوم های داخلی ممکن است دشوار باشد و گران تر از کاندوم های خارجی هستند. آنها ممکن است در کلینیک های تنظیم خانواده، فروشگاه های جنسی، برخی داروخانه ها/شیمیدان ها و آنلاین در دسترس باشند. Lube از سوپرمارکت ها، داروخانه ها / شیمیدان ها و پمپ بنزین ها در دسترس است. برخی از کلینیک ها، خدمات جوانان و خدمات بهداشتی اجتماعی به صورت رایگان روان کننده ارائه می کنند.
 
چه چیزی مانع از کارکرد کاندوم داخلی می شود؟
کاندوم های داخلی ممکن است کار نکنند اگر:
 
نادرست استفاده شده است
تاریخ انقضاشون گذشته
هنگام باز کردن بسته پاره شده است
برای مدت طولانی در مکان های گرم نگهداری می شود (مانند جعبه دستکش ماشین در تابستان).
چه چیزی در مورد کاندوم داخلی مفید است؟
از عفونت های مقاربتی (STIs) محافظت می کند.
آسان برای استفاده.
عوارض جانبی کم یا بدون.
می توان بدون اسکریپت خرید.
قابل استفاده با هر نوع روانکاری.
می توان ساعت ها قبل از رابطه جنسی قرار داد.
آیا استفاده از کاندوم داخلی عوارضی دارد؟
آنها گاهی اوقات می توانند باعث تحریک واژن، آلت تناسلی یا مقعد شوند.
 
آیا کاندوم داخلی می تواند مشکلات جدی برای سلامتی ایجاد کند؟
هیچ خطر جدی برای سلامتی ناشی از استفاده از کاندوم داخلی وجود ندارد.
 
دلایلی که چرا کاندوم داخلی ممکن است گزینه خوبی نباشد:
هزینه ممکن است مشکل باشد (هر کدام حدود 3 دلار هستند).
 
اگر بدون استفاده از کاندوم داخلی رابطه جنسی داشته باشم چه می شود؟
اگر شما یا همسرتان نمی خواهید باردار شوید، ممکن است به پیشگیری از بارداری اضطراری نیاز داشته باشید، اگر بدون استفاده از کاندوم داخلی یا سایر روش های پیشگیری از بارداری رابطه جنسی داشته اید (با پزشک، پرستار یا داروساز خود مشورت کنید).
 
اگر شما یا شریک یا شریک جنسی نگران خطر ابتلا به STI هستید، ممکن است به آزمایش STI و BBV نیاز داشته باشید.
 
اگر شما یا شریک یا شریک جنسی نگران خطر ابتلا به HIV هستید، ممکن است به پروفیلاکسی پس از مواجهه (PEP) نیاز داشته باشید.
 
اگر در حین استفاده از کاندوم داخلی باردار شوم چه اتفاقی می افتد؟
ادامه بارداری یا سقط جنین بی خطر است.
 
آیا می توانم بعد از بچه دار شدن از کاندوم داخلی استفاده کنم؟
هر زمان پس از زایمان می توانید از کاندوم داخلی استفاده کنید.
 
چه چیز دیگری باید در مورد کاندوم داخلی بدانم؟
کاندوم های داخلی استفاده شده را در دستمال بپیچید و با خیال راحت دور بیندازید. کاندوم های داخلی را داخل توالت نریزید.
کاندوم داخلی یکی از بسیاری از انواع پیشگیری از بارداری است. سایر گزینه های پیشگیری از بارداری را ببینید
خرید کاندوم زنانه کاندوم زنانه خرید کاندوم زنانه قیمت قیمت کاندوم زنانه فروش کاندوم زنانه فروش قیمت کاندوم زنانه عکس کاندوم زنانه قیمت کاندوم زنانه کاندوم زنانه دیجی کالا کاندم زنانه 2 کاندوم بانوان کاندومزنانه